תפריט צור קשר חיפוש
  • אודות |
  • רפואת נשים |
  • בעיות רפואיות |
  • מאמרים ומחקרים |
  • מספרים עלינו |
  • טיפול בתזונה |
  • סדנאות ומוצרים |
  • צור קשר |
  • 03-7447555
    יוטיוב פייסבוק צור קשר דף הבית של המרפאה

    דימום בין ווסתי


    נכתב ע"י : עדי עדי בתאריך 26.11.2018 (19:29)
    שלום,
    הייתי נוטלת גלולות במשך שנים והחלטתי להפסיק ליטול אותן מכל מני סיבות. ברגע שהפסקתי הווסת שלי חזרה להיות אי סדירה ולכן התחלתי ליטול פרוגילוטון כמה חודשים. סיימתי ליטול את הפרוגילוטון כבר 3 חודשים ואכ ןהמחזור שלי נהיה סדיר אך שמתי לב שכל חודש מתחילות לי כשבועיים- שבוע וחצי לפני תחילת הווסת הפרשות דמיות. זה נורא מפריע לי וגם בזוגיותכיוון שמדובר בתקופה די ארוכה של דימום אם מחשיבים גם את המחזור שמגיע לאחר מכן ויש לי מחזור שנמשך כשבוע.
    איך ניתן לסדר את זה מבלי לחזור לקחת גלולות?
    מה גם שקראתי באתר שייתכן ומדובר בביוץ אך הביוץ אמור להימשך 12-16 ימים לאחור מתחילת הווסת ואצלי הדימומים נמשכים כשבוע שבוע וחצי לפני תחילת הווסת ובצמוד לה...אשמח לחוות דעת מקצועית בעניין.
    נכתב ע"י : אביב מסינגר בתאריך 27.11.2018 (08:06)
     בוקר טוב,
    יכול להיות שמדובר עדיין בחוסר איזון הורמונלי מסוים,
    למשל שרמות ההורמונים עדיין נמוכות, ולא מחזיקות את הרירית.
    יש עוד אפשרויות לאבחנה, ויהיה נכון להתיעץ עם רופא.
     
     
    מבחינת הרפואה הסינית אפשר לנסות לעזור לזה באמצעות דיקור, וצמחי מרפא לאיזון או לחיזוק הורמונלי.
    אני חושב שיש סיכוי טוב שניתן יהיה לעזור,
    מוזמנת לבוא לטיפול, או להעביר עוד שאלות
     
    תרגישי טוב ויום טוב
    אביב
     
     
     
    השאר תגובתך
    אימייל (האימייל אינו מוצג באתר ומיועד למטרת עדכון לגבי השאלה)
    קוד אבטחה : הזינו בתיבה את הסיפרה שלוש
    פריטים : 2
    שאל שאלה
    ייעוץ

    טופס הייעוץ של "בריאת" מזמין אותך לקבל הכוונה אישית מאחד ממטפלי המרפאה.
    לטופס 3 שלבים פשוטים וקלים למילוי, בסופו תקבל\י מענה בטלפון, במייל או בפקס, על פי בחירתך.

    למילוי הטופס
    דברו איתנו...
    03-7447-555